Preventivno održavanje opreme omogućava kupcu da njegova oprema radi pouzdano i bez prekida
Redovnim održavanjem opreme smanjuju se zastoji u radu i troškovi i unapređuje se operativna efikasnost. Održavanjem sistema se optimizuju operacije, budžet i radni vek opreme kroz poboljšanu efikasnost i veću bezbednost. Na osnovu preporuke proizvođača i uobičajene prakse za trofazne UPS uređaje, DC sisteme i agregate koji napajaju kritičnu infrastrukturu, nakon isteka garantnog perioda predlažemo sklapanje ugovora o redovnom održavanju.
Naša politika je prevencija pre pojave problema.
Produžena garancija
Kupac koji izabere ovu opciju dobija potpunu podršku od strane našeg servisa koja obuhvata: izlazak na lokaciju, testiranje, dijagnostiku, popravku u slučaju kvara ili zamenu novim uređajem, ukoliko popravka nije moguća. Ova opcija se kupuje zajedno sa opremom. Kod APC produžena garancija za trofazne UPS uređaje uključuje i jedan servisni pregled u toku godine.
Preventivo održavanje
Preventivno održavanje pruža sveobuhvatnu kontrolu okruženja, UPS sistema i baterija kako bi se osiguralo da komponente funkcionišu u skladu sa tehničkom specifikacijom i da su parametri okruženja u dozvoljenim okvirima. Ugovori o redovnom održavanju nude raznovrsnost dinamike i nivoa usluga koji su prilagođeni specifičnoj opremi i zahtevima kupaca.
Ovaj servis dostupan je u nekoliko opcija:
- Advantage Ultra Service
Svi troškovi su unapred definisani i uključeni su u cenu održavanja.
U okviru ovog paketa usluga obezbeđeno je od strane našeg sertifikovanog servisnog osoblja:
- preventivni servis, dva zakazana preventivna pregleda opreme u toku godine
- interventni servis u slučaju problema na UPS sistemu
- uključeni su putni troškovi i dnevnice servisera, kao i
- prioritetna zamena rezervnih delova u slučaju kvara na sistemu.
Advantage Ultra Service se kupuje pred istek proizvođačke garancije.
- Godišnje održavanje
U okviru ovog paketa, obezbeđujemo:
- preventivni pregled opreme – broj pregleda u toku godine dogovara se i prilagođava potrebama korisnika
- odziv u definisanom roku na interventni servis u slučaju problema sa opremom
- opciju zamenskog uređaja u slučaju duže popravke opreme.
- Preventivni servisni pregled
Ova usluga je dostupna kao jednokratni servisni pregled ili može biti povezana sa servisnim ugovorima.